Debat
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Uddannelse
02.11.17
Foto: Jan Dagø

Fagboss og R-formand: Regeringens politik er »galimatias«

Danske virksomheder knokler for at holde gang i økonomien, men der mangler folk med de rette kompetencer, der kan tage fat. Og udfordringen bliver kun større og større, hvis vi ikke ha...
01.11.17
Magnus Barsøe, debatredaktør.

Kommentar: De rige er asociale - og de fattige er dumme

De rige klumper sig i stigende grad sammen på overklasseskoler, lød forsidehistorien i Politiken tirsdag. Tal fra AE-rådet viser, at landets vellønnede forældre sender deres unger hen...
10.10.17
Bodil Nordestgaard Ismiris, viceadministrerende direktør i Lederne.

Sæt ledelse på skoleskemaet

Forleden var jeg til et event i relation til prisuddelingen Women’s Board Award. Her holdt den finske bestyrelseskvinde Sanna Suvanto-Harsaae et oplæg. Hun fortalte om, hvordan man ...
11.09.17
Thomas Honoré, direktør i it-selskabet Columbus.

Har du udfordret dine Millennials i dag?

At tiltrække og fastholde (unge) top-talenter har altid været et issue for virksomhederne. Og det er ikke blevet mindre. Millennials udgør i dag 35% af den erhvervsaktive befolkning,...
31.08.17
Lisbeth Bech Poulsen (SF), skatte- og finansordfører.

Et misfoster af en vækstplan

Det ville klæde regeringen at være ærlig og sige, at det, den ønsker, er skattelettelser, masser af skattelettelser og når det nu ikke kan være topskattelettelser, så masser af andre...
Tilmeld nyhedsbreve

Finans Briefing er den skarpeste efterretningskanal for travle og ambitiøse danskere. Døgnet rundt arbejder vore journalister i flere tidszoner på at indsamle indsigt, som gør dit liv lettere.

Investor giver de vigtigste investeringsnyheder. De rammer din indbakke kl. 08:30, 13:00, 17:30 og når vi har en topnyhed, du ikke bør gå glip af.

Få besked på mail når den nyeste udgave af Finans Update ligger klar.

Jeg giver samtykke til, at Finans må kontakte mig på mail, sms og telefon med aktuelle tilbud, informationer, anbefalinger og vejledninger, konkurrencer samt nyhedsbreve, tilbud på print- og digitale produkter, samt spørgeskemaundersøgelser.

Henvendelserne og behandlingen kan være vedrørende tilbud på aviser – både digitale og på papir – arrangementer, magasiner, e-bøger, bøger, nye apps, film og musik.

Jeg kan til enhver tid begrænse eller tilbagekalde mit samtykke.