*

Debat
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

IMF
05.07.17
Aker Brygge i Oslo. IMF vurderer i en ny rapport, at det norske boligmarked værdimæssigt er moderat overvurderet. Foto: Presse.

Største prisfald nogensinde: Det norske boligmarked vækker opsigt

Eiendom, eiendom, eiendom. Langt de fleste nyheder på forsiderne af de norske netaviser lander solidt i den samme kategori på en dag, hvor det største enkelte fald fra måned til måned ...
25.05.17
Foto: Ivan Sekretarev/AP

Rusland kan ramme en demografisk landmine

MOSKVA — Man skulle helt ned i bunden af den skål med risengrød, som Den Internationale Valutafond sidste uge serverede efter sit besøg i Moskva, for at finde mandlen. I den såkaldte ...
14.05.17
Rasmus Sand Høyer

Den gode tone er fyldt med skidtsnak

So long, Dong Hvis man slår op i ordbogen under langsigtet, finder man næppe nogen definition på, hvor længe langsigtet er, men spørger man hos investeringsbanken Goldman Sachs er ...
Tilmeld nyhedsbreve

Finans Briefing er den skarpeste efterretningskanal for travle og ambitiøse danskere. Døgnet rundt arbejder vore journalister i flere tidszoner på at indsamle indsigt, som gør dit liv lettere.

Investor giver de vigtigste investeringsnyheder. De rammer din indbakke kl. 08:30, 13:00, 17:30 og når vi har en topnyhed, du ikke bør gå glip af.

Få besked på mail når den nyeste udgave af Finans Update ligger klar.

Jeg giver samtykke til, at Finans må kontakte mig på mail, sms og telefon med aktuelle tilbud, informationer, anbefalinger og vejledninger, konkurrencer samt nyhedsbreve, tilbud på print- og digitale produkter, samt spørgeskemaundersøgelser.

Henvendelserne og behandlingen kan være vedrørende tilbud på aviser – både digitale og på papir – arrangementer, magasiner, e-bøger, bøger, nye apps, film og musik.

Jeg kan til enhver tid begrænse eller tilbagekalde mit samtykke.