*

Debat
MINE NYHEDER
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Annonce
Marine Le Pen
23.04.17
Foto: Michel Spingler/AP

Marine Le Pen: Frankrigs overlevelse er på spil

Lederen af det franske højrefløjsparti Front National, Marine Le Pen, betegner det som en "historisk" sejr, efter prognoser viser, at hun går videre til anden valgrunde ved Frankrigs p...
23.04.17
Marine Le Pen. Foto: Michel Euler/AP

Portræt: Le Pen - fars pige med kurs mod Elysée

Engang var Marine Le Pen fars pige. Gennem en stor del af sit liv har Front National-lederen og en af de førende kandidater i det franske præsidentvalg gået i sin fars fodspor. Det var...
23.04.17
Marine Le Pens står til at få 22 procent af stemmerne ifølge den første valgstedsmåling. Foto: Michel Euler/AP

Belgisk måling ved fransk valg: Macron og Le Pen fører

Midterkandidaten Emmanuel Macron og højrefløjslederen Marine Le Pen ser ud til at få størst opbakning ved første runde af det franske præsidentvalg. Det viser en uofficiel valgstedsmål...
Tilmeld nyhedsbreve

Finans Briefing er den skarpeste efterretningskanal for travle og ambitiøse danskere. Døgnet rundt arbejder vore journalister i flere tidszoner på at indsamle indsigt, som gør dit liv lettere.

Investor giver de vigtigste investeringsnyheder. De rammer din indbakke kl. 08:30, 13:00, 17:30 og når vi har en topnyhed, du ikke bør gå glip af.

Få besked på mail når den nyeste udgave af Finans Update ligger klar.

Vilkår:

Finans’ kommunikationsvilkår indeholder samtykke fra dig til at modtage a) Abonnementsfordele på e-mail eller sms (fx rabataftaler, gratis fordele og nye eller forbedrede funktioner) b) Tilbud, konkurrencer eller quizzer på e-mail eller sms (fx tilbud på vin, bøger, aviser eller arrangementer fra Finans, JP/Politikens Hus og vores samarbejdspartnere (såsom Jyllands-Posten og Politiken))

Du kan til enhver tid afmelde dig kommunikationen. Du kan desuden begrænse dit samtykke her.

Jeg accepterer Finans' vilkår og ønsker at modtage: