Debat
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Toke Kruse
25.09.17
Toke Kruse, serieiværksætter og debattør.

Liberal debattør: Deleøkonomien gør de fattige rigere

Hvis ikke man kan overleve ved 15 timers arbejde om ugen, er man fattig og en del af fænomenet working poor. Sådan lød konklusionen på Avisen.dk forleden . Det kan på sin vis være rig...
19.06.17

Skat, kom nu over på borgernes side

Skat skal opdeles i syv afdelinger foruden de to eksisterende kontorer. Så må vi jo håbe, at der fremover også kommer syv gange færre skandaler, og at de ikke følger antallet af skatt...
18.05.17

Unge i 'kvartvejskrise': Nu må klynkeriet simpelthen stoppe

Jeg var sidste år under Folkemødet blevet inviteret med i Vi ses hos Clement på DR. Inden kameraerne rullede, instruerede vært Clement Kjersgaard publikum i, at de gerne måtte buhe, k...
04.05.17

Toke Kruse: Skrot nu det forældede feriepengesystem

EU-kommissionen fastslog tilbage i 2015, at det danske feriepengesystem strider mod lønmodtagerens ret til fire ugers betalt ferie. Alligevel er reglerne stadigvæk uændret. Feriepenge...
17.04.17
Toke Kruse, serieiværksætter og liberal debattør.

Derfor er de rige – rige

I DR-programmet Debatten forleden blev det slået fast, at der stadig er mennesker i Danmark, som tror, at dem, der har meget, har det på bekostning af dem, der har mindre. Ligesom de ...
Tilmeld nyhedsbreve

Finans Briefing er den skarpeste efterretningskanal for travle og ambitiøse danskere. Døgnet rundt arbejder vore journalister i flere tidszoner på at indsamle indsigt, som gør dit liv lettere.

Investor giver de vigtigste investeringsnyheder. De rammer din indbakke kl. 08:30, 13:00, 17:30 og når vi har en topnyhed, du ikke bør gå glip af.

Få besked på mail når den nyeste udgave af Finans Update ligger klar.

Jeg giver samtykke til, at Finans må kontakte mig på mail, sms og telefon med aktuelle tilbud, informationer, anbefalinger og vejledninger, konkurrencer samt nyhedsbreve, tilbud på print- og digitale produkter, samt spørgeskemaundersøgelser.

Henvendelserne og behandlingen kan være vedrørende tilbud på aviser – både digitale og på papir – arrangementer, magasiner, e-bøger, bøger, nye apps, film og musik.

Jeg kan til enhver tid begrænse eller tilbagekalde mit samtykke.