*

Erhverv
0

Madkredit og personlige slagtilbud bliver de nye våben i den danske butikskrig

Interview: Coop Danmark skruer efter et stort regnskabsdyk op for de digitale planer i dagligvarekoncernen. Koncerndirektør Jan Madsen forventer, at den million-satsning kan styrke Coops kæder i et presset marked.

Koncerndirektør Jan Madsen er ansvarlig for bl.a. discount og digitalisering i  Coop Danmark. Foto: Marthias Svold.

Selvom det i første omgang måske langt fra giver direkte økonomiske gevinster, satser Coop Danmark millioner på digitalisering. Dagligvarekoncernen skal gøres mere enkel, så dens kæderne arbejder tættere sammen. Samtidig satses offensivt på at knytte forbrugerne tættere til koncernen, så der kan kapres endnu flere loyale kunder i et stagnerende dansk dagligvaremarked...

Få hurtig adgang til artiklen
Køb Finans
Hvad er Finans?
Priserne er inkl. moms. Efterfølgende fortsætter abonnementet til normalpris for den valgte periode. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige dit abonnement.
Ønsker du et virksomhedsabonnement? Læs mere
Læs også