*

Erhverv
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

0

Lego-mærket har lagt milliarder til sin værdi - er langt foran de danske rivaler

Finans forklarer: På et enkelt år har Lego øget sin varemærkeværdi med 62 pct., så den nu ligger på godt 50 mia. kr., ifølge Brand Finance. Det er dobbelt så meget som nummer to på den danske hitliste, Arla.

Lego er det suverænt mest værdifulde varemærke eller brand, der findes i Danmark...

Få hurtig adgang til artiklen
Køb Finans
Hvad er Finans?
Priserne er inkl. moms. Efterfølgende fortsætter abonnementet til normalpris for den valgte periode. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige dit abonnement.
Ønsker du et virksomhedsabonnement? Læs mere
Læs også