*

Serier
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

0

Showrooms og skønhedsklinikker skal holde fart i Tysklands snehvide creme

Nivea bruger alt fra sociale medier til oplevelses-butikker for at holde positionen som et globalt varemærke. Selskabet bag erkender dog, at konkurrencen for salg af skønhedspleje er hård - også i Danmark.

Finans Explorer Tyskland
Nivea Haus i Hamburg har omkring 500.000 besøgende årligt. Foto: Jesper Olesen.

HAMBORG: Midt i butikken er der travlhed med at producere cremedåser, der prydes med selfie-fotos af kunderne. Samtidig arbejdes der intenst med at taste priser ind i kassen og pakke produkter i poser til de betalende kunder. Og på førstesalen er en del kabiner, hvorfra flere har udsigt over en af søerne midt i den tyske millionby, optagede. Kvinder får her skønhedsbehandlinger af forskellig art...

Få hurtig adgang til artiklen
Køb Finans
Hvad er Finans?
Priserne er inkl. moms. Der er ingen binding. Du kan til enhver tid opsige dit abonnement.
Læs også