*

Erhverv
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

0

Pihl & Søn-brand har gevaldige ridser i lakken - men kan vise sig at være guld værd

Trods trecifrede milliontab og en konkurs er vurderingen fra et af landets brandbureauer, at det overordnet er en god idé for det nystartede Pihl & Søn at overtage Pihl & Søn-brandet.

Mange københavnere forbinder sandsynligvis Pihl & Søn med Inderhavnsbroen, og det er et eksempel på noget, der giver Pihl-brandet en negativ klang, siger Nikolaj Stagis, stifter af brandbureauet Stagis. Arkivfoto: Peter Hove Olesen

Med gigantunderskud og en konkurs, som kuratorerne stadig er ved at rydde op efter, ville man måske umiddelbart tro, at det er en god idé at holde sig langt væk fra brandet Pihl & Søn. Men sådan hænger det ikke nødvendigvis sammen, fortæller Nikolaj Stagis, strategirådgiver og grundlægger af brandbureauet Stagis...

Få hurtig adgang til artiklen
Køb Finans
Hvad er Finans?
Priserne er inkl. moms. Efterfølgende fortsætter abonnementet til normalpris for den valgte periode. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige dit abonnement.
Ønsker du et virksomhedsabonnement? Læs mere
Læs også