Reklamebranchen

28.03.22
Pernille Wendel Mehl, forkvinde i Dansk Markedsføring

Reklamechefen: En MeToo-øjenåbner til mig selv

Nu kom der igen en større MeToo-sag bankende ind fra siden . Denne gang endda i min egen baghave. Som forkvinde i Dansk Markedsføring er det naturligvis meget kedelig læsning at se, ...
30.12.21
Lobber Levin, Senior Strategic Writer, Everland

New Year, New Me?

2021 var en pose blandede bolsjer. Det var bedre end 2020, men stadig en svær tid for mange virksomheder, der måtte se til, mens landet (igen) blevet lukket op og ned. En usikker tid...
21.09.21
Anders Heide Mortensen, kommentator og kommunikationsrådgiver

Udenpå er det reklame. Indeni er det trotyl

Kig her, virksomheder. Bare et øjeblik. Jer, der har et annoncebudget, men mangler en idé. I kan gøre som virksomheden Cloetta. Den sælger blandt andet lakridspiber, og dem kunne man ...
12.08.21
Pia Lauritzen, ph.d. og metodeansvarlig i Qvest.io

Sælg, for pokker – også din strategi

Mens mange har brugt to corona-nedlukninger og nu sommerferien til at gentænke deres arbejdsliv, har topledere verden over gentænkt deres virksomheder. Sidste halvdel af året har alt...