Et katastrofalt radioeventyr

Regnskabstal fra Sky Radio er alt andet end munter læsning for ejeren, den australske mediemogul Rupert Murdoch, der må notere et tab på samlet set omkring 300 mio. kr., og et tilsvarende krav fra staten spøger fortsat.

Verdens ledende mediemogul, Rupert Murdochs, radioeventyr i Danmark blev kort og katastrofalt dyrt. Det afslører svanesangen - årsregnskabet 2004-05 - fra Sky Radio, som lukkede midt i november i fjor.

Selv om radiostationen er en lille brik i Rupert Murdochs medieimperium, der tæller bl.a. store aviser og tv-stationer i USA og Storbritannien, er det svært for ham at overse den danske forretningskatastrofe...

BRANCHENYT
Læs også