F.C. København og Carlsberg forlænger aftale

PARKEN Sport & Entertainment og Carlsberg indgik i 1999 en 4-årig aftale, der blandt andet omhandler hovedsponsoratet i F.C. København samt en leveringsaftale til nationalarenaen PARKEN. Samarbejdet har udviklet sig så positivt, at parterne nu er blevet enige om en forlængelse på yderligere fire år, hvilket indebærer, at F.C. København spiller med Carlsberg-logoet på brystet i hvert fald frem til 30. juni 2007.

- Såvel F.C. København som PARKEN har udviklet sig kolossalt i de senere år, og Carlsberg har været en værdifuld samarbejdspartner i den positive udvikling. Derfor er det også med tilfredshed, at jeg kan konstatere, at vi er nået til enighed om en længerevarende aftale, der afspejler det niveau, som F.C. København og PARKEN har i dag, siger Flemming Østergaard, bestyrelsesformand i PARKEN Sport & Entertainment.

Han oplyser, at klubben løbende har fået henvendelser fra en række større internationale virksomheder angående hovedsponsoratet i F.C. København, men i sidste ende blev det allerede velfungerende samarbejde med et af Danmarks mest kendte og respekterede internationale brands, Carlsberg, afgørende for klubbens valg.

For Carlsberg er det en væsentlig pointe, at samarbejdet med F.C. København nu bliver på minimum otte år.

Parterne ønsker ikke at offentliggøre det økonomiske omfang af den 4-årige aftale.

(www.netposten.dk - email: netposten@netposten.dk - tlf.: 33 33 99 26)..

Læs også