Tapas og kasinoer skal lokke kunder til DFDS-skibe

Ud med dyrlægens natmad og ind med tapas-inspireret middagsbuffet. DFDS Seaways gør nu yderligere op med gamle traditioner på passagerskibene i håbet om at tiltrække endnu flere gæster. Fredag præsenterede koncerndirektør Søren Jespersen fra DFDS Seaways anden etape af selskabets ny strategi "The next generation", der blev iværksat i 2005.

De nye tiltag indebærer ifølge RB-Børsen blandt andet en helt ny middagsbuffet, hvor gamle smørrebrødskendinge som eksempelvis dyrlægens natmad må vige pladsen til fordel for en tapas-inspireret buffet. Samtidig vil DFDS nu etablere kasinodrift på to af sine skibe. Alt sammen for at få endnu flere passagerer til at træde om bord.

DFDS Seaways har ifølge Søren Jespersen haft stor succes med den strategiplan, hvor selskabet på skibene har engageret kendte danske musikkunstnere som Carpark North og Peter Sommer til at underholde passagererne...

BRANCHENYT
Læs også