Sladderblad anker tabt sag om ærekrænkelse

Komikeren Amin Jensen tidligere tilkendt 50.000 kr. i godtgørelse fra Se og Hør. Ugebladschef giver sig ikke godvilligt.

Johan Mikkelsen

Tidligere i dag besluttede Retten på Frederiksberg, at ugebladet SE og HØR skal betale 50.000 kroner til komikeren Amin Jensen.

Beløbet er en godtgørelse for tort, fordi SE & HØR i januar bragte en ærekrænkende artikel om Amin Jensen og hans psykiske tilstand, som blev beskrevet som ustabil...

BRANCHENYT
Læs også