A-Pressen køber sig ind i Par No. 1

A-Pressen overtager 30 % af aktierne i kommunikationshuset Par No. 1, der samtidig køber reklamebureauet Uberkant af A-Pressen.

Kommunikationshuset Par No. 1 udvider i København og får A-Pressen som medejer. Par No. 1 køber det københavnske reklamebureau Uberkant af A-Pressen, der samtidig overtager 30 % af aktierne i Par No. 1.

”Det er et håndfast udtryk for, at vi fortsat tænker vækst. Den seneste tids uro i verdensøkonomien har naturligvis også præget os, men det ændrer ikke på, at Par No. 1 er særdeles vækstorienteret. Vi har gennem de seneste fem-syv år sikret os en solid position i Jylland og med købet af Uberkant får vi yderligere kræfter i hovedstaden. Samtidig betyder købet, at vi får tilført kompetencer, der cementerer Par No. 1’s position som et hus, der kan bistå kunderne med alle dele af deres kommunikation”, siger adm. direktør Jørgen Hansen, Par No. 1, i en pressemeddelelse...

BRANCHENYT
Læs også