Spædbarn svømmer for millioner

Millioner og magt er baggrunden for en opsigtsvækkende reklamekampagne fra Tryghedsgruppen.

Et kæmpe billede af svømmende spædbarn prægede i november en lang række avis-sider. Det var dog ikke grunge-gruppen Nirvanas kendte og kontroversielle pladecover, men derimod et led i en omfattende branding-øvelse fra Tryghedsgruppen, der ejer 60 pct. af Trygvesta. Det skriver dagbladet Børsen.

Alene i november måned brugte gruppen 3,5 mio. kr. på reklamer, efter kun at have brugt lidt mere end 300.000 kr. i hele 2009, ifølge tal fra Gallup Adfacts. De mange penge bliver brugt netop som Tryghedsgruppens bestyrelse er på vej ind i valgkamp, der handler om kontrollen med de ca. 28 mia. kr., som Tryghedsgruppen - fonden bag forsikringsselskabet Trygvesta - råder over...

BRANCHENYT
Læs også