DLH lancerer ny strategi

DLH har gennemgået en positiv udvikling i 2010 og har nået de væsentligste pejlemærker i genopretningsstrategien "Back to Black" et år før forventet. Det konstaterer selskabet, der på den baggrund lancerer en ny strategi - "Go to Market", der gælder til 2014.

- Vi har gennem hårdt og koncentreret arbejde bragt DLH Back in Black forud for den oprindelige tidsplan, og det er tid at sætte nye mål. Derfor iværksætter vi nu næste fase af den udvikling, som skal gøre DLH til en fokuseret og ledende global trægrossist, siger administrerende direktør Kent Arentoft i en kommentar.

DLH vil fra 2011-2014 opnå vækstrater på 8-10 pct. på de markeder, som koncernen betjener. Det skal blandt andet ske ved at introducere pladeprodukter i Frankrig, Polen og USA, ekspandere regionalt med udgangspunkt i selskabets positioner i USA og Rusland og lukke den afrikanske produktion af håndtræ...

BRANCHENYT
Læs også