Jyllands-Posten samler erhvervsnicher

MediaWatch og FinansWatch får fælles ledelse, der også vil stå i spidsen for eventuelt nye nicher.

Anders Heering tiltræder med virkning fra i dag som chefredaktør og direktør for MediaWatch, og dækningen af mediestoffet er på ingen måde nyt for ham. Inden ansættelsen som chefredaktør på FinansWatch var han mediejournalist på Dagbladet Børsen og Berlingske Business. Foto: Cathrine Ertmann Foto: Cathrine Ertmann

Succesfulde erfaringer med nichesatsningerne MediaWatch og FinansWatch får nu Jyllands-Posten til at samle de to erhvervsmedier organisatorisk og samtidig skabe rammerne for lanceringen af nye sites.

”Satsningen på journalistik målrettet specifikke brancher viser sig at bære frugt. Når kvaliteten er god nok, kan man godt tage abonnementsbetaling for indhold på nettet,” siger Jens Nicolaisen, bestyrelsesformand for de to selskaber og digital direktør på Jyllands-Posten...

BRANCHENYT
Læs også