JP på gaden med den nye avis

Jyllands-Posten udvider fra mandag dækningen af verden uden for Danmark med en ny International-sektion.

Udlandsredaktør Flemming Rose med et farveprint af den første udgave af den nye International-sektion. Foto: Sisse Dupont DUPONT SISSE Introduktionen af den nye Jyllands-Posten er blandt andet blevet markeret med en annoncekampagne, der startede med denne Obama-annonce den 19. august. "Vi tilfører yderligere journalistisk energi til det, der har gjort Jyllands-Posten til landets førende avis," siger chefredaktør Jørn Mikkelsen, der søndag aften var med til at færdiggøre den første udgave af den nye avis. Foto: Sisse Dupont Foto: Sisse Dupont Den første udgave af den i hverdagene faste 2. sektion, International, bliver vurderet inden trykstart. Foto: Sisse Dupont DUPONT SISSE "Vi tilfører yderligere journalistisk energi til det, der har gjort Jyllands-Posten til landets førende avis," siger chefredaktør Jørn Mikkelsen, der søndag aften var med til at færdiggøre den første udgave af den nye avis. Foto: Sisse Dupont DUPONT SISSE

Resultatet af et års intenst udviklingsarbejde rulles fra mandag morgen ud for Morgenavisen Jyllands-Postens læsere.

”Det er en helt særlig dag for os. Fra i dag er Morgenavisen Jyllands-Posten udbygget med en række nye sektioner og et endnu stærkere fokus på vores journalistiske kerneområder: udland, politik og erhverv,” siger Jyllands-Postens chefredaktør Jørn Mikkelsen...

BRANCHENYT
Læs også