Klæd virksomheden på til den digitale fremtid

Smartphones og tablets har ændret den måde, vi kommunikerer på og ikke mindst den måde, vi køber ting og tjenesteydelser på. Her præsenteres ti digitale strategier, som er relevante for virksomhederne.

Virkeligheden har ændret sig med de nye elektroniske medier. Her er en 7. klasse fra Vestergaardsskolen i Viby ved Aarhus. Arkivfoto: Jan Dagø

Digitaliseringen går ikke over eller forsvinder. Den er en del af den nye virkelighed, som virksomhederne er nødt til at forholde sig til. I en ny lille, overskuelig guide præsenterer Tim Frank Andersen ti digitale strategier, som kan inspirere virksomheder til at komme i gang med at lægge en digital strategi.

Alle virksomheder bliver på en eller anden måde påvirket af digitaliseringen, som har betydning for forretningsmodeller, konkurrencekraft, produktudvikling, it-infrastruktur, arbejdsmetoder og salgskanaler. Men hvordan skal virksomhederne komme i gang, og hvad skal prioriteres? Det afhænger af den enkelte virksomhed, men Tim Frank Andersens bog kan være med til at sætte en dialog i gang og skabe et overblik...

BRANCHENYT
Læs også