Airbnb inviterer til middag

Den private deletjeneste Airbnb sætter kurs mod flere kunder gennem middagsarrangementer. I Horesta ryster man ikke i bukserne over udfordringen fra internettet.

Foto: AP/Airbnb

»Med Airbnb på Rødder & Vin«. Sådan lød emnefeltet på en mail, der for få dage siden tikkede ind i mailboksen hos flere af deletjenesten Airbnbs brugere. En invitation til gratis mad og drikke på en restaurant i Ravnsborggade i København for de første 30 mennesker, der kom hurtigst til fadet.

»Vi vil rigtig gerne være tæt på vores netværk. Det er jo værterne og gæsterne, der går ud og giver de fantastiske Airbnb-oplevelser ude i den virkelige verden, så selvom vi er en online platform, er det vigtigt for os, at vi også kommer ud og hører, hvad der virker, og hvad der ikke virker. Der er sikkert en masse ting, som vi kan gøre bedre, og derfor er det godt at have fingeren på pulsen,« fortæller Even Heggernes, landechef for Airbnb i Norden og Holland, om middagsplanerne, hvor brugerne mødes med Airbnbs danske marketingteam...

BRANCHENYT
Læs også