Gammel Erhverv
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Drypvise prisstigninger i TDC er ingen tilfældighed

I Forbrugerrådet Tænk og i finanskredse er man ikke i tvivl: TDC-ledelsen udvælger sig nøje de produkter, som skal rammes af prisforhøjelser, så man undgår, at kunderne flygter over til konkurrenterne. Det rene vrøvl, lyder det fra TDC-toppen.

Carsten Dilling, topchef i TDC, kæmper for at øje indtjeningen i den danske telekæmpe. Et er midlerne er at hæve prisen fra nytår på 165 produkter. Foto: Stine Bidstrup

Det er på ingen måde tilfældigt, når TDC skal beslutte sig for, hvilke produkter og teleydelser der skal rammes af prisstigninger.

I stedet er der tale om en nidkær øvelse, hvor -ledelsen anført af topchef Carsten Dilling hele tiden forsøger at balancere på en knivsæg i jagten på nye millionindtægter...

Læs også
Top job