Gammel Erhverv
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Forbrugerne er vilde med supermarkedernes smarteste salgstrick

Samlemærker flytter markedsandele. Mere end halvdelen af danskerne samler på de klistrede mærker, der giver store rabatter på køb af glas, keramik, køkkenudstyr og oplevelser.

Samlemærker er blevet populære i den danske dagligvarehandel. Foto: Gregers Tycho

Samlemærker er på kort tid blevet supermarkernes smarteste salgstrick. Forbrugerne er vilde med at klistre sig til rabat på glas, keramik, køkkenudstyr og oplevelser.

Interessen er så stor, at mere end halvdelen af kunderne siger ja tak, når de får tilbudt samlemærker ved kassen. Kampagnerne har så stor effekt, at de kan flytte markedsandele, mens de står på...

BRANCHENYT
Læs også