Debat
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Kommunikation
02.07.17
Foto: Uffe Weng

Ugens aktie: TDC må kæmpe for at holde indtjeningen

For den almene dansker kan teleindustrien synes uoverskuelig med nye selskaber der konstant åbner, går konkurs, bliver opkøbt eller fusionerer med andre selskaber. Tendensen er, at de ...
28.03.17
Trine Wiese er journalist og partner i Winther&Wiese.

Lad være med at prale, chef

På en dårlig dag kan de fleste af os blive overmandet af trangen til at puste os op og forsøge at fremstå mere velovervejede og kalkulerede, end vi dybest set er og har været. Men hv...
20.03.17
Anders Heide Mortensen, erhvervspolitisk kommentator.

Pressechefen er i møde. Læg en besked

Du er topleder. Du er kronisk irriteret over, at pressen og politikerne beskæftiger sig for lidt med de væsentlige emner. Vækstkrisen. Danmark i en global verden. Fremtiden. Du synes...
10.10.16

Stort boom: Det er 1999 om igen for disse aktier

Man skulle tro, at de amerikanske producenter af fibernet har lånt DeLorean-tidsmaskinen af Marty McFly og rejst tilbage til de glade 1990'ere. For den seneste tid er aktierne i fibern...
15.08.16
Kim Ege Møller, chefrådgiver i MSL-group, en kommunikations- og lobbyvirksomhed.

Alle holder vejret og venter på Søren Skou

Der er stille på Esplanaden. Den varslede strategiplan fra Mærsk-topchef Søren Skou vil ikke bare betyde drastiske ændringer for de 90.000 Maersk-ansatte. Det vil også få vital betydn...
12.06.16
Tegning: Rina Kjeldgaard

Det er bondesamfundets skyld: Derfor har vi sværere ved at være flinke

F or Lars AP startede det med en undren: Hvordan kan det være, at han som dansk-amerikaner automatisk føler sig gladere, når han taler engelsk, end når han taler dansk? Sproget alene b...
30.10.15
Lotte Hansen mener, at LEGO agerer ekstremt politisk - selv om de forsøger at bilde omverdenen noget andet ind.

Legos halvpinlige "palleregel"

Internettet svømmer i legoklodser og kritik af Lego. Først gik de sammen med Shell, som alle politisk korrekte mennesker elsker at hade, og så gik de imod en kunster med en vild rækk...
Tilmeld nyhedsbreve

Finans Briefing er den skarpeste efterretningskanal for travle og ambitiøse danskere. Døgnet rundt arbejder vore journalister i flere tidszoner på at indsamle indsigt, som gør dit liv lettere.

Investor giver de vigtigste investeringsnyheder. De rammer din indbakke kl. 08:30, 13:00, 17:30 og når vi har en topnyhed, du ikke bør gå glip af.

Få besked på mail når den nyeste udgave af Finans Update ligger klar.

Jeg giver samtykke til, at Finans må kontakte mig på mail, sms og telefon med aktuelle tilbud, informationer, anbefalinger og vejledninger, konkurrencer samt nyhedsbreve, tilbud på print- og digitale produkter, samt spørgeskemaundersøgelser.

Henvendelserne og behandlingen kan være vedrørende tilbud på aviser – både digitale og på papir – arrangementer, magasiner, e-bøger, bøger, nye apps, film og musik.

Jeg kan til enhver tid begrænse eller tilbagekalde mit samtykke.