Debat
Medico
11.06.19
Jan van de Winkel, adm. direktør i Genmab. Foto: Stine Bidstrup

Genmab udbygger amerikansk partnerskab

Genmab har udvidet sin partneraftale med amerikanske Janssen og er enedes om at samarbejde om at udvikle en ny generation af et CD38-antistof, Hexabody-CD38. Aftalen bygger på de senes...
07.06.19
Torsdag pegede en enstemmig bestyrelse på Paul Hudson som ny topchef for medicinalselskabet. Foto: AP Images Foto: Jacques Brinon/AP

Fransk Novo-konkurrent skifter topchef

Det franske medicinalselskab Sanofi meddeler fredag morgen, at Paul Hudson erstatter Olivier Brandicourt som administrerende direktør, efter at Olivier Brandicourt har besluttet at gå ...
Tilmeld nyhedsbreve

Finans Briefing er den skarpeste efterretningskanal for travle og ambitiøse danskere. Døgnet rundt arbejder vore journalister i flere tidszoner på at indsamle indsigt, som gør dit liv lettere.

Investor giver de vigtigste investeringsnyheder. De rammer din indbakke kl. 08:30, 13:00, 17:30 og når vi har en topnyhed, du ikke bør gå glip af.

Få besked på mail, når morgendagens Finans e-avis ligger klar i app’en og på Finans.dk.

Jeg giver samtykke til, at Finans må kontakte mig på mail, sms og telefon med aktuelle tilbud, informationer, anbefalinger og vejledninger, konkurrencer samt nyhedsbreve, tilbud på print- og digitale produkter, samt spørgeskemaundersøgelser.

Henvendelserne og behandlingen kan være vedrørende tilbud på aviser – både digitale og på papir – arrangementer, magasiner, e-bøger, bøger, nye apps, film og musik.

Jeg kan til enhver tid begrænse eller tilbagekalde mit samtykke.