mandag 4. juli 2022
Log ind Log ud Køb
Du er ikke logget ind.
  • Mit login
  • Mine nyheder
  • E-avis
  • Nyhedsbreve
  • Virksomhedsdata
  • Min læseliste
Log ind Log ud Køb abonnement
  • Seneste nyt
  • Analyse
  • Erhverv
  • Finans
  • Økonomi
  • Politik
  • Tech
  • Debat
  • Serier
  • Privatøkonomi
  • Podcast
  • Briefing
  • Karriere
  • Navne
  • Erhvervsjura
  • Weekend
  • Investor
  • Aktier
  • Indeks
  • Investeringsfonde
  • Valuta
  • Råvarer
  • Obligationer
  • Beretninger
  • Topjob
  • Om os
  • Abonnement
  • Virksomhedsløsning
  • Fordele
  • Persondatapolitik
  • Administrér samtykke
  • Følg på LinkedIn
  • Kontakt
  • Annoncørbetalt indhold:
    • Direkte
C25

Få dit daglige nyhedsoverblik i din indbakke

Seneste Nyt
  • 00:50 Politiet: Tre er dræbt, og tre er i kritisk tilstand efter skyderi i Fields
  • 03.07 Politiet kan ikke afvise terror: Flere dræbte efter skyderi ved Field's – 22-årig etnisk dansk mand er anholdt
  • 03.07 Liveblog: Sveriges statsminister har tilbudt hjælp
  • 03.07 Verdensstjerner hylder de danske fans - men vejret og ruten har skabt et par indvendinger
  • 03.07 »Pludseligt var der bare kaos overalt«: En person anholdt efter skyderi i Field's
  • 03.07 Politisk pres: Mærsk bør sænke priserne for at hjælpe danske virksomheder
  • 03.07 Sikkerhedschef melder om rolig Roskilde Festival, men én ting ærgrer ham:
  • 03.07 Den kommende uge: Her er dine fikspunkter i nyhedsstrømmen
  • 03.07 Kort før præsidentrejse til Mellemøsten: Hemmeligt tunnelsystem generer veltilrettelagt plan
  • 03.07 En pensioneret professor skrev for længe siden en tekst, som nu fremstår profetisk for konklusionerne i minksagen
  • 03.07 Danskerne er blevet større lyseslukkere: Sådan har vi reageret på stigende energipriser
  • 03.07 Nu reagerer Mette Frederiksen på De Radikales valg-krav
  • 03.07 Ny pris: Fynsk gods er kommet tilbage på markedet
  • 03.07 Har du styr på pensionen? Din ene nabo har, den anden har ikke
  • 03.07 Tillykke til stjernen, der bliver ved at skinne: Tom Cruise er »indbegrebet af, hvad vi i dag vil kalde for hvid, klassisk maskulinitet«
  • 03.07 Ikke set før: Så mange danskere har skiftet job
  • 02.07 SAS er ikke alene: Kaos i flybranchen – og det vil fortsætte i måneder eller i flere år
  • 02.07 Rejsen er aflyst: Kan jeg få mine penge tilbage eller blive booket om til et andet selskab?
  • 02.07 Krisen har hjulpet landets største boghandel med at fordoble salget af brugte bøger
  • 02.07 Kunsthåndværker har spolet tiden tilbage i sin lejlighed fra 1924
  • 02.07 »Vi tager det i stiv arm«: Drikkevarefirma taber penge - men er ikke bekymret
  • 02.07 Minksagen: De radikale kræver valg efter ferien og er klar til mistillid
  • 02.07 Spørg om penge: Gaver og arv til og fra udlandet
  • 02.07 Skæbnetime rykket igen: Fristen for SAS-aftale udskudt til mandag
  • 02.07 Det skulle handle om, hvem Herlufsholms nye bestyrelsesformand er – men da snakken faldt på hans yndlingsbog, skete der noget spøjst
  • 02.07 »Vi søger mod opsparing i utrygge tider«: Danskerne har polstret sig som aldrig før under coronakrisen
  • 02.07 Landsby med 700 indbyggere håber på 10.000 til Tour-fest: »Det hele begyndte med en gul seddel i vores postkasse«
  • 02.07 Brug ferien til at skrive talen til din egen begravelse
  • 02.07 Ugen på tværs: Hyp, lille Boris, hyp!!!
  • 02.07 Denne noble SUV hurtiglader som ingen andre
  • 02.07 En særlig film har sikret landets største biografkæde det højeste billetsalg i 10 år
  • 02.07 »Vi turde ikke gå i seng«: Danskere har ligget søvnløse over truende SAS-strejke
  • 02.07 Zelenskyj beskylder Rusland for bevidst at have ramt boligblok
  • 02.07 Fristen er overskredet: Forhandlinger om fremtiden for SAS trækker ud
  • 02.07 Fyrtårn, mølle og vandtårn: Her er nogle af de mest spektakulære boliger på markedet
  • 02.07 Aflivede argumenter genopstod i Statsministeriet: Professor fælder hård dom

Adresse:

• Rådhuspladsen 37
    1785 København V
    +45 33 30 31 31

Udgiver:

• JP/Politikens Hus

Redaktionen:

• Kontakt redaktionen
  • Indsend debatindlæg
  • Nyhedsbreve
  • Download app

For annoncører:

• Annonce

Køb abonnement

Virksomhedsabonnement

Om mediet:

• Om FINANS
  • Karriere
  • Whistleblowerordning
  • Persondatapolitik
  • Administrér samtykke

Ansv. chefredaktør:

• Jacob Nybroe

Chefredaktør:

• Steen Rosenbak

For abonnenter:

• Min konto
  • Virksomhedsdata
  • E-avis
  • Min læseliste
  • Kontakt kundecenter
  • Abonnementsvilkår
© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her