Debat
BREAKING

DJØF

23.05.19
Det er cirka kun hver anden yngre jurist og advokat, der får det af deres leder, som de ønsker. Advokatfirmaerne skal tage ledelse mere alvorligt, mener Mathias Krarup, formand i Djøf Advokat. Foto: PR

Advokatfirmaer bugner af ringe ledere

I branchen med ellers topprofessionelle fagfolk glimrer fraværet af ledelse i advokatbranchen. De unge jurister mangler i høj grad feed back for deres egne præstationer, og mange af de...
24.10.18
Finansforbundets formand Kent Petersen forventer, at forhandlingerne om et nyt tilhørsforhold for forbundets godt 50.000 medlemmer måske varer hele 2019 med. Arkivfoto: Torben Stroyer

50.000 bankansatte står uden kampfæller

Fusionen mellem LO og FTF er for rød til, at Finansforbundet vil være med, men nu truer en tilværelse blandt fagbevægelsens såkaldte ”gule” fagforeninger som Kristelig Fagforening og D...
Tilmeld nyhedsbreve

Finans Briefing er den skarpeste efterretningskanal for travle og ambitiøse danskere. Døgnet rundt arbejder vore journalister i flere tidszoner på at indsamle indsigt, som gør dit liv lettere.

Investor giver de vigtigste investeringsnyheder. De rammer din indbakke kl. 08:30, 13:00, 17:30 og når vi har en topnyhed, du ikke bør gå glip af.

Få besked på mail, når morgendagens Finans e-avis ligger klar i app’en og på Finans.dk.

Jeg giver samtykke til, at Finans må kontakte mig på mail, sms og telefon med aktuelle tilbud, informationer, anbefalinger og vejledninger, konkurrencer samt nyhedsbreve, tilbud på print- og digitale produkter, samt spørgeskemaundersøgelser.

Henvendelserne og behandlingen kan være vedrørende tilbud på aviser – både digitale og på papir – arrangementer, magasiner, e-bøger, bøger, nye apps, film og musik.

Jeg kan til enhver tid begrænse eller tilbagekalde mit samtykke.