Det er et større og større problem, at der ikke findes en fast praksis for at få en erhvervskonto i banken. Selvom udvalget er stort, er indgangen til at få en erhvervskonto lang og ...
Sidste år blev en stor del af det danske samfund ramt af coronaens angreb på hele verden. Nu er de fleste vaccineret, men frygten lever stadig, specielt hos mange erhvervsdrivende. F...
Jeg tror, at mine egne forældre havde nemt ved at støtte mig som barn, da jeg sagde, at jeg ville være brandmand. Det er håndgribeligt og et nobelt arbejde. Min omgangskreds oplevede...
I alle kriser er der tabere og vindere. Corona har forvoldt mange konkurser, og selvom vi er ved at være på den anden side, vil flere følge trop. Hele brancher har været truet på der...
Det er fantastisk, at vi nu har mulighed for, med politisk opbakning, at lægge virksomheder i dvale, hvis deres omsætning rammer nul - eller hvis dere...
Det har været en lang og god sommerferie. Danskerne har nydt muligheden for at rejse til og fra Danmark, men nu er hverdagen tilbage. Skal vi begynde på hjemmearbejde eller skal vi ba...
Vi har et fantastisk ’iværksætter-økosystem’ i Danmark. Et økosystem, som vi har bygget på i over ti år. Iværksættere kan benytte sig af aktører, venturefonde, iværksættercommunities,...