Debat
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Anders Heide Mortensen
05.12.17
Anders Heide Mortensen, kommentator og kommunikationsrådgiver

Kommentar: Vi er vilde med tvungne pensionsægteskaber

Det her bliver kedeligt. Så er det sagt. Mere end halvdelen af alle danskere bruger mindre end en time om året på emnet . Som er – pensionsopsparing. Så klik videre, feel free , men h...
24.11.17

Sådan disrupter du black friday

En helsekostforretning i mit lokale indkøbscenter har hele ugen skiltet med, at man i dag, fredag, og kun i dag, kan spare 35 kroner på et glas vitaminpiller. Forretningen har også an...
17.11.17

Når mor og far i firmaet skændes

Intet kan angiveligt farve en familiefest, som når et barn pludselig begynder at fortælle, hvordan der v-i-r-k-e-l-i-g er hjemme hos mor og far. Stemningen. Ordene. Lydene. Omtrent så...
14.11.17

Selvfølgelig arbejder jeg gratis

For et honorar på ingenting har en interesseorganisation i den finansielle sektor bedt mig skrive en kommentar til deres medlemsblad. Med levering sidst i denne uge. Kommentaren skal...
26.10.17

Ny podcast: Nykredit og svineavl

Topchef i Novozymes, Peder Holk Nielsen, satte med et solidt regnskab stop for spekulationer om hans mulige exit, og landets svineproducenter ser endelig ud til at tjene penge. Men hvo...
Tilmeld nyhedsbreve

Finans Briefing er den skarpeste efterretningskanal for travle og ambitiøse danskere. Døgnet rundt arbejder vore journalister i flere tidszoner på at indsamle indsigt, som gør dit liv lettere.

Investor giver de vigtigste investeringsnyheder. De rammer din indbakke kl. 08:30, 13:00, 17:30 og når vi har en topnyhed, du ikke bør gå glip af.

Få besked på mail når den nyeste udgave af Finans Update ligger klar.

Jeg giver samtykke til, at Finans må kontakte mig på mail, sms og telefon med aktuelle tilbud, informationer, anbefalinger og vejledninger, konkurrencer samt nyhedsbreve, tilbud på print- og digitale produkter, samt spørgeskemaundersøgelser.

Henvendelserne og behandlingen kan være vedrørende tilbud på aviser – både digitale og på papir – arrangementer, magasiner, e-bøger, bøger, nye apps, film og musik.

Jeg kan til enhver tid begrænse eller tilbagekalde mit samtykke.