Debat
Hanne Blume
27.05.18
Hanne Blume, HR-direktør i Ørsted

HR-boss: Sådan arbejder vi agilt

Normalt opfattes it-afdelinger måske ikke som de mest dynamiske. Men det er en myte. I hvert fald har udviklere og programmører så stor succes med en særlig måde at arbejde på, at den...
15.03.18
Hanne Blume, HR-direktør i Ørsted

HR-boss: Er du virksomhedens hemmelige våben?

Forleden hørte jeg i radioen, at arbejdsløsheden var faldet igen. Til 4,1 pct. Det er den laveste arbejdsløshed siden før finanskrisen. Det er positivt. Men det mindsker også udbuddet...
22.08.17
Hanne Blume, HR-direktør i Dong Energy.

Glæd dig over at være tilbage på arbejde

’Fem gode råd til at overleve på arbejde efter ferien’. Sådan undgår du at blive deprimeret efter ferien’. ’Din hjerne har det forfærdeligt på jobbet efter ferien’. ’Tag lidt af feri...
10.07.17
Hanne Blume, HR-direktør i Dong Energy.

Spørg dig selv: Har du egentlig et globalt mindset?

Sidste sommer tog 58 procent af danskerne, ifølge en undersøgelse foretaget af Epinion for Deloitte, på ferie i udlandet. I løbet af de næste uger pakker vi så igen kufferter og rejse...
Tilmeld nyhedsbreve

Finans Briefing er den skarpeste efterretningskanal for travle og ambitiøse danskere. Døgnet rundt arbejder vore journalister i flere tidszoner på at indsamle indsigt, som gør dit liv lettere.

Investor giver de vigtigste investeringsnyheder. De rammer din indbakke kl. 08:30, 13:00, 17:30 og når vi har en topnyhed, du ikke bør gå glip af.

Få besked på mail, når morgendagens Finans e-avis ligger klar i app’en og på Finans.dk.

Jeg giver samtykke til, at Finans må kontakte mig på mail, sms og telefon med aktuelle tilbud, informationer, anbefalinger og vejledninger, konkurrencer samt nyhedsbreve, tilbud på print- og digitale produkter, samt spørgeskemaundersøgelser.

Henvendelserne og behandlingen kan være vedrørende tilbud på aviser – både digitale og på papir – arrangementer, magasiner, e-bøger, bøger, nye apps, film og musik.

Jeg kan til enhver tid begrænse eller tilbagekalde mit samtykke.