Hold nu k… hvor er jeg træt af Corona. Træt af at høre om den virus og hvorfra, hvorfor og måske endda med hvis assistance, den kom. Træt af tests, træt af anbefalinger, formaninger ...
Det bliver hverken Amazon eller nogle af de andre nethandlere, der kommer til at skubbe danske butikker ud over en skrænt mod den sikre død, hvis det værste skulle ske. Fjenden er lan...
Da jeg for efterhånden mange år siden havde indbrud i min lejlighed, ville forsikringsselskabet ikke dække, fordi der ikke var “synlige tegn” på indbrud. En journalistven ringede dem...
Virksomheder er forskellige, og hjælpepakkerne hjælper virksomheder forskelligt. Det gør opgaven med at bære sin virksomhed igennem krisen ekstra vanskelig for landets ledere. Så hva...
Det er en kendt sag, at en krise i et fængsel styrker sammenholdet. Når vi ser bort fra det farlige og ubehagelige i en ”skarp” situation mellem ansatte og indsatte, er det i særlig ...
Jeg er sikker på, at alle danskere inderst inde både forstår krisens alvor og tager et ansvar for at holde sig selv, deres forretninger og familier godt gående. Vi kan se, at vi hånd...
Alt afhænger som bekendt af øjnene der ser. Det gælder også i tilfældet corona-situationen, en virus, som time for time gør skade på mennesker og virksomheder. Der er al mulig grund ...
Det har vel næppe været mere populært at anmelde virksomheder og give sit besyv med – enten via kanaler som Facebook og Trustpilot eller i kraft af det hav af afstemninger, man kan d...
Danskerne spiser mere ude end nogensinde, og der er stjerneregn over de danske kokke. Madglæden har smittet snart sagt alle byer og regioner i Danmark, og det er nemt at få både god ...
Vi mennesker har det med at fremhæve noget bestemt og nogle gange også overdrive for at få opmærksomhed og opnå noget. Uanset hvad man sælger, handler det om at fremhæve de elementer ...
Black Friday og julen står for døren, og det er nu, at talenterne bliver skilt fra stjernerne. Butikkerne annoncerer på livet løs, og der er ikke grænser for lysten til at sælge al...
Hvad holder dig på din arbejdsplads, når det kommer til stykket? Penge, prestige, en karrieretrædesten eller noget så banalt som ægte, empatisk hjælpsomhed? Mit bud er, at de fleste s...
Der er varmet godt og grundigt op under turistsæsonen, som netop er skudt i gang. Talrige kampagner har overbevist mange om, at Danmark er værd at besøge. Vi har både design, arkitek...
Jeg modtog forleden et opkald fra en person, jeg ikke kendte. Det sker tit. Det viste sig, at personen i røret kendte mig. Han brugte i hvert fald et par minutter på at fortælle mig, ...