Debat
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Italien
11.06.18

Italienske banker tog aktieteten efter opbakning til euroen

Søndag udtalte den italienske finans- og økonomiminister, Giovanni Tria, at regeringen har intentioner om at blive i eurosamarbejdet og samtidig vil skære i gælden. Det modsatte har ellers været en frygt blandt investorerne siden valget i marts. K...
07.06.18
Lars Merklin, makroøkonom i den svenske bank SEB.

Italien er bedre end sit rygte

Italien er i overskrifterne for tiden, og den gængse vurdering af krisen herhjemme er tilsyneladende, at Italienerne har levet over evne, brudt reglerne og i øvrigt været korrupte, og...
29.05.18
Italien italiensk fældskrise krise finanser penge euro eurokrise gældskrise gæld statsgæld

Italiens centralbank slår alarm

Italiens centralbankchef Ignazio Visco slår nu alarm og advarer om, at landet kun er »få små skridt« fra at miste investorernes tillid. Advarslen kommer efter en dag, hvor de italiens...
Annonce
Tilmeld nyhedsbreve

Finans Briefing er den skarpeste efterretningskanal for travle og ambitiøse danskere. Døgnet rundt arbejder vore journalister i flere tidszoner på at indsamle indsigt, som gør dit liv lettere.

Investor giver de vigtigste investeringsnyheder. De rammer din indbakke kl. 08:30, 13:00, 17:30 og når vi har en topnyhed, du ikke bør gå glip af.

Få besked på mail når den nyeste udgave af Finans Update ligger klar.

Jeg giver samtykke til, at Finans må kontakte mig på mail, sms og telefon med aktuelle tilbud, informationer, anbefalinger og vejledninger, konkurrencer samt nyhedsbreve, tilbud på print- og digitale produkter, samt spørgeskemaundersøgelser.

Henvendelserne og behandlingen kan være vedrørende tilbud på aviser – både digitale og på papir – arrangementer, magasiner, e-bøger, bøger, nye apps, film og musik.

Jeg kan til enhver tid begrænse eller tilbagekalde mit samtykke.