Debat
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Slip dine ansatte fri - så de kan skabe kundeservice i verdensklasse

Hvordan ville du som leder reagere, hvis nogle af dine medarbejdere havde tilsidesat dagens opgaver for at hjælpe et andet menneske?

Da Southwest Airlines fly nummer 1218 skal til at afgå fra Dallas til Las Vegas, bliver en af deres stewardesser Robin Hopkins kaldt over af en passager, Janice, som beder om hjælp, fordi hun ikke kan finde ud af at sætte sin mobil i flytilstand. Robin hjælper hende med telefonen, men stopper ikke der. Hun kan se at Janice har grædt, så hun spørger, om der er noget galt.

Janice svarer at hun er på vej til Las Vegas, for at identificere sin søn, som er blevet dræbt. Robin fortæller sine to kolleger på flyet, hvad der er sket, og de overtager servicen på flyet, så Robin kan sidde sammen med Janice og tale med hende og trøste hende på hele turen. ..

BRANCHENYT
Læs også