Erhverv

Samarbejde med DSB sender Egmont-indhold ud til en halv million rejsende

Egmont Publishing har indgået et samarbejde med DSB, der betyder, at indhold fra bl.a. Euroman og Alt for damerne bliver gjort tilgængeligt for 600.000 DSB Plus-kunder. Muligheden for at møde nye kunder er en del af baggrunden for samarbejdet.

Eftersom DSB ifølge egne oplysninger har lige under 600.000 Plus-kunder, er det et relativt bredt segment, Egmonts indhold når ud til gennem det nye samarbejde. Foto: Martin Lehmann Foto: Martin Lehmann

Egmont Publishing vil gerne nå ud til nye, potentielle kunder, som medie- og magasinhuset ellers ikke har kontakt til i dag, mens de danske statsbaner, DSB, gerne vil gøre sit loyalitetsprogram DSB Plus mere attraktivt for de danske pendlere.

Det er baggrunden for et samarbejde mellem parterne, der blev indledt i efteråret og gør det muligt for knap 600.000 DSB Plus-kunder at få gratis adgang til udvalgt indhold fra 10 Egmont-udgivelser, heriblandt Eurowoman, Euroman, Her og Nu og Alt for damerne samt digitale platforme som alt.dk...

Læs også