• For abonnenter
Erhverv

Travlhed hos Nemlig.com rammer loyale kunder

De mange nye kunder, som strømmer til Nemlig.com under krisen, har ramt onlinesupermarkedets loyale kunder, som ikke kan få leveret varer som normalt. Topchef Stefan Plenge erkender problemet og arbejder på en løsning.

Artiklens øverste billede
Nemlig.coms adm. direktør, Stefan Plenge. Nemlig.com ansætter lige nu 20 nye medarbejdere dagligt og har et stort telt stående foran receptionen til ansættelsessamtaler. Foto: Gregers Tycho

Coronakrisen har vendt op og ned på danskernes hverdag og forbrugsvaner, og det har givet et boost til onlinesupermarkedet Nemlig.com. Men de mange nye kunder i butikken har skabt så stort pres på kapaciteten, at det går ud over Nemlig.coms loyale kunder, som også handlede dagligvarer på nettet inden, verden kendte til covid-19.

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.