Erhverv

Travlhed hos Nemlig.com rammer loyale kunder

De mange nye kunder, som strømmer til Nemlig.com under krisen, har ramt onlinesupermarkedets loyale kunder, som ikke kan få leveret varer som normalt. Topchef Stefan Plenge erkender problemet og arbejder på en løsning.

Nemlig.coms adm. direktør, Stefan Plenge. Nemlig.com ansætter lige nu 20 nye medarbejdere dagligt og har et stort telt stående foran receptionen til ansættelsessamtaler. Foto: Gregers Tycho

Coronakrisen har vendt op og ned på danskernes hverdag og forbrugsvaner, og det har givet et boost til onlinesupermarkedet Nemlig.com. Men de mange nye kunder i butikken har skabt så stort pres på kapaciteten, at det går ud over Nemlig.coms loyale kunder, som også handlede dagligvarer på nettet inden, verden kendte til covid-19.

For eksempel er der i øjeblikket en uges leveringstid på Nemlig.com, hvilket er noget mindre fleksibelt end normalt, hvor kunderne er vant til at få varerne leveret samme dag eller dagen efter en bestilling. ..

BRANCHENYT
Læs også