• For abonnenter
Erhverv

Googles omsætning rundede 4 milliarder på dansk annoncemarked sidste år

Google tog nye markedsandele på det digitale annoncemarked sidste år, som ellers bød på mindre vækst end de foregående år.

Artiklens øverste billede
Foto: Bloomberg photo by Krisztian Bocsi

Omsætningen på det digitale annoncemarked fortsatte fremgangen sidste år, men med lidt lavere hastighed end ellers.

Ifølge rapporten om det danske onlinemarked, Online Markedsstatistik, der er udarbejdet af Danske Medier Research og Kreativitet & Kommunikation, voksede markedet med 7 pct. eller 557 mio. kr. til i alt 8,6 mia.

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.