• For abonnenter
Erhverv

Annoncører venter stigning i medieindkøb med genåbning: Det forsømte skal indhentes

Annoncekronerne vil komme tilbage, i takt med at samfundet genåbner, men omfanget er uklart. Kanalvalget er stabilt med en bevægelse mod det digitale. Det fortæller en række annoncører, MediaWatch har talt med.

Artiklens øverste billede
Foto: Bloomberg/Luke Sharrett

»Der kommer en form for ketchupeffekt med genåbningen af samfundet.«

Således lyder vurderingen af annoncemarkedet fra Kim Bagdonas Jørgensen, Nordic Head of Digital, Media & CRM hos McDonald's, der er en af de største annoncører i Danmark.

»En række annoncører har holdt pengene tilbage under corona. Nu gælder det

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.