• For abonnenter
Erhverv

Telia vil med ny treårig strategi genvinde tabt dansk terræn

2020 er gået med at rydde op, så Telia nu kan øge sine investeringer i kunderettede løsninger. En ny strategi sætter fokus på tre kerneområder i udviklingen af selskabet de kommende tre år.

Artiklens øverste billede
Adm. direktør i Telia Thomas Kjærsgaard. Foto: Telia/PR

Efter at have halset efter konkurrenterne i flere år forsøger Telia nu at gå i offensiven med en ny treårig strategi.

Ved at fokusere på tre hovedområder vil adm. direktør Thomas Kjærsgaard forbedre kundetilfredsheden og skabe vækst, fortæller han til ITWatch.

Han kan dog ikke komme med konkrete tal for, hvordan

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.