• For abonnenter
Erhverv

Lundbeck overvejer at sætte skub i markedsføring af væksthåb

Artiklens øverste billede
Foto: Jens Dresling

Lanceringen af Lundbecks migrænemiddel Vyepti er ikke gået helt som ønsket. Pandemien har hæmmet lanceringen, og derfor overvejer Lundbeck nu at sætte ekstra gang i markedsføringen af midlet. Det skriver Børsen.

Med væksten i migrænemarkedet og markedet for klyngehovedpine, som kommer bagefter, og potentielt andre indikationer,

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.