Erhverv

Pandemien har fået rejsearrangører til at udvikle nye produkter

I takt med at en stadig større del af befolkningen er blevet vaccineret, har de danske specialrejsebureauer også fået mere at lave, og trods stadige bump på vejen er der lys forude. En del af løsningen er at kigge på alternative destinationer og nye måder at rejse på.

Peter Andersen (Commercial Team Manager) og Jan Marshall (Product Manager) guider på  vandretur i Thy Nationalpark. En tur som Jysk Rejsebureau gik otte ange i 2021, hvoraf de syv ture var helt udsolgte. Foto: Jysk Togrejse gennem Sri Lanka. Foto: Mikkel Jensen Henrik Møller Nielsen, Product Manager hos Jysk Rejsebureau, med hans søn Herman på Færøerne. Foto: Privat

Da der for snart et år siden blev sat gang i vaccineudrulningen herhjemme, kunne danskerne igen begynde at drømme om rejser ud i verden.

Og selv om delta har været en streg i regningen, og omikron nu også ser ud til at være et ubelejligt benspænd, så er der forhåbninger om, at 2022 bliver et bedre år end de to foregående set med rejsearrangørernes øjne. Og set med de rejsendes øjne. ..

Læs også
Top job