• For abonnenter
Erhverv

Dansk modebrand har brugt millioner i kamp mod masseproduktion: »Det er et oprør«

Jess Fleischer har kombineret en gammel bil-filosofi og kærligheden til tøj med et mål om at gøre oprør over industriens overproduktion. Økonomisk er det endnu ikke en guldgrube, men stærk

Artiklens øverste billede
Herretøjsvirksomheden Son of a Tailor vil tage et opgør med den etablerede modeindustris overproduktion, som stifter Jess Fleischermener er "forældet bæredygtighedsmæssigt. Foto: Carsten Snejbjerg

”Overproduction is over.”

Sådan lyder det i en bannerreklame for modebrandet Son of a Tailor, der sælger skræddersyet tøj til mænd online.

Jess Fleischer har ikke kun stiftet Son of a Tailor på grund af sin interesse for herretøj, men som en modreaktion til store dele af modeindustriens

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.