• For abonnenter
Erhverv

Emballageproblemer giver søvnløse nætter i drikkevareselskaber - må tænke i nye baner

DEN OVERSETE KRISE: To danske drikkevareselskaber måtte i 2022 tage nye metoder i brug for at sikre emballage til sine produkter. Samtidig presser prisen og usikkerheden så meget, at frygten for et lignende 2023 giver bekymrede miner.

Artiklens øverste billede
Foto: Olle Thorup/Amager Bryghus

Nogle flasker og dåser er dyrere end andre. Men i 2022 steg alle flasker i pris. Samtidig var leverancerne på flasker forsinket, og til tider så vanskelige at skaffe, at de mellemstore drikkevareselskaber i Danmark måtte tænke i helt nye baner.

Et konkret eksempel på ovenstående scenarie ser man hos

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.