• For abonnenter
Erhverv

Formel 1 skal skubbe danske Mascot endnu længere ud i verden

Arbejdstøjsproducenten Mascot International med salg i 25 lande løftede omsætningen med 24 pct. i fjor. I år skal selskabet tjene over en halv milliard.

Artiklens øverste billede
Mascot International og adm. direktør Michael Grosbøl løfter salget af arbejdstøj gennem bl.a. sponsorater i motorsport. PR-foto.

Salget af arbejdstøj rundt om i Europa vokser hastigt hos danske Mascot. Det løfter også overskuddet betragteligt. 

Selskabet rykker nu også op i en anden liga, når det gælder markedsføring. Mascot vil nemlig fremover være en del af det globale Formel 1 racing.

Mascot International A/S med hovedsæde i midtjyske Pårup

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.