• For abonnenter
Erhverv

Fakta tester ny overvågningsteknologi og pusher personlige tilbud

Fakta-kæden tester i øjeblikket, om målrettede beskeder til kunderne øger salget. Spørgsmålet er, om kunderne gerne vil have mobilbeskeder, når de er i butikken.

Artiklens øverste billede
Fakta-kæden tester resten af året såkaldt beacon-teknologi, der kan sende personlige tilbuds-sms'er til kunderne, når de er i butikken.

De vil så gerne have, at du køber lidt mere.

Fakta undersøger i øjeblikket, om det øger salget, hvis butikken holder øje med, hvornår du går ind i butikken og sender dig en tilbudsbesked, når du kommer ind af døren. Eller et tilbud på æbler, når du krydser grønt-afdelingen. 

Discount-kæden pilottester beacons, små

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.