• For abonnenter
Erhverv

Giganthandel undervejs i reklameverdenen

Den franske reklamegigant Publicis poster 22 mia. kr. i nyt opkøb af amerikansk kronjuvel.

Artiklens øverste billede
Maurice Lévy (tv), øverste chef i den franske reklamekoncern Publicis, var i højt humør, da han sammen med Omnicons John Wren præsenterede planerne om verdens største reklamekoncern, men fusionen endte med at falde til jorden.

Den franske reklamemastodont Publicis har taget et syvmileskridt ind i den digitale tidsalder, efter at verdens tredjestørste reklamevirksomhed har lagt 3,7 mia. dollars (22 mia. kr.) på bordet for at overtage den amerikanske virksomhed Sapient.

Sapient er specialiseret inden for marketing og rådgivning, men særligt med henblik

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.