• For abonnenter
Erhverv

Unibrew: Specialøl er en grumset fornøjelse

Markedet for specialøl bliver fortsat større og vigtigere, mener landets næststørste bryggerikoncern, der dog hidtil selv har valgt at forholde sig passiv.

Artiklens øverste billede
Danske Unibrew har som et af de eneste store bryggerier endnu ikke valgt at kaste sig over specialølmarkedet.

Mikrobryggeriernes andel af det danske ølsalg er næsten ottedoblet i løbet af de seneste 10 år. Det viser tal fra Dansk Bryggeriforeningen. Og danskernes tørst efter specialøl vil kun fortsætte med at vokse i de kommende år, vurderer marketing manager i Royal Unibrew, Lars Mejlgaard.

”Danske forbrugere er begyndt at eksperimentere

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.