• For abonnenter
Erhverv

Irma skal fortælle den gode historie

Forbrugerne vil vide mere om den mad, de spiser, og derfor satser Irma på fødevarer, der har en god historie. Kæden er samtidig i færd med at efteruddanne samtlige af sine medarbejdere.

Artiklens øverste billede
Samtlige medarbejdere i Irma-kæde skal efteruddannes, så de kan fortælle kunderne den gode historie om varerne.

Skovgrise, gårdænder og økologiske julekager fra et vestjysk bageri.

Hvad enten det er fritgående svin, der roder med trynen i skovbunden, eller det lille bageri, der holder håndværkstraditionerne i hævd, så er den gode historie bag varen opskriften på succes i fremtidens Irma.

Det fortæller kædedirektør Jesper Uggerhøj,

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.