• For abonnenter
Erhverv

Godhed og sympati er billigt til salg

Hjælpeorganistioner har svært ved at sætte den rigtige pris, når de samarbejder med erhvervslivet. Virksomhederne får meget for pengene, når de soler sig i NGO'erne troværdighed og sympati.

Artiklens øverste billede
Virksomhederne får meget for pengene, når de låner sympati og troværdighed fra nødhjælpsorganisationer.

Hjælpeorganisationerne sælger sig ofte alt for billigt, når de indgår samarbejde eller partnerskab med erhvervslivet.

De frivillige organisationer kan have svært ved at matche de professionelle ledere i virksomhederne, som målrettet går efter at tjene flere penge, når de involverer sig i velgørende arbejde. Samtidig har NGO’erne

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.