• For abonnenter
Erhverv

»Den største risiko ved en kampagne er, at den bliver ligegyldig. Den næste er, at den bliver dårlig«

Hjaltelin Stahl er et af de reklamebureauer, der er vokset hurtigst i en reklametid, hvor alting skal leve på Youtube, Facebook og på mail. Samtidig.

Artiklens øverste billede
Hjaltelin Stahl står blandt andet bag Post Danmarks kampagne for julekortet - en kampagne der spiller på sms-generationens fremmedgørelse over for almindelig post.

Med åben mund læner de to unge mænd sig lidt længere ind over kalenderlyset. Hvad snakker han om?

»Så bare lige for at forstå det 100 pct.: Det er ligesom... at cykle en sms?«

»Helt 100 pct. rigtigt,« svarer deres nissehueklædte, velinformerede ven: Et julekort er præcist som at cykle en sms.

Post Danmarks

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.