• For abonnenter
Erhverv

Forbrugerne har erobret magten i kampen mod virksomhederne

Brancheorganisationer er enige: Magten ligger hos forbrugerne, der med trusler om negativ omtale og dårlige anmeldelser står stærkere end nogensinde.

Artiklens øverste billede
Jess Abildskou, direktør i busselskabet Abildskou, har oplevet, hvordan utilfredse kunder har taget magten på de sociale medier Foto: Joachim Ladefoged

»Ussel service og lortefirma.«

Sådan skrev en mandlig kunde på Abildskous Facebook-side i begyndelsen af maj i sin utilfredshed over, at busselskabet ikke accepterede hans Mobilepay-kvittering som en billet. Selv om kunden alligevel fik lov til at rejse fra Aarhus til København på den ugyldige kvittering, satte han sig efterfølgende

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.