• For abonnenter
Erhverv

Alle er enige – alligevel står mobilkunderne tilbage med en lang næse

Telebranchen ønsker den. Et flertal på Christiansborg ønsker den. Det samme gør Forbrugerrådet Tænk – og et flertal af danskerne. Alligevel har en mærkningsordning for mobiltelefoners antennekvalitet lange udsigter.

Artiklens øverste billede
Politikere på Christiansborg og rundt om i landets kommuner har ofte travlt med at lange ud efter teleselskaberne for at have huller i mobildækningen rundt om i landet. Derimod har ingen travlt med at få løst problemet med dårlige antenner på mange moderne mobiltelefoner. Foto: Carsten Andreasen

Det har nærmest udviklet sig til en folkesport blandt landspolitikere, borgmestre og ministre at lange ud efter mobilhuller i Danmark.

Til gengæld synes ingen at have travlt med at sætte fokus på mobiltelefoners antennekvalitet, selv om talrige undersøgelser siden 2011 har dokumenteret, at mange af nutidens smarte designertelefoner

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.